Bundeling van expertise voor Citymarketing bekend gemaakt

Leusden, 29 september  2017:  Richard Stomp, Michiel van der Schaaf, Marco van Hoek, Emiel Kuijpers en Roeland Tameling hebben het Citymarketing Collectief opgericht. Een samenwerkingsverband dat wel de voor-, maar niet de nadelen van een adviesbureau biedt.

Netwerkorganisatie, geen adviesbureau

Het Citymarketing Collectief is een netwerkorganisatie van onafhankelijk experts binnen citymarketing en gebiedsbranding. Wij delen graag onze kennis en expertise om de ontwikkeling van steden en gebieden te stimuleren. Het Citymarketing Collectief is niet het zoveelste adviesbureau, maar een krachtenbundeling van ervaren citymarketeers die graag onze kennis en expertise delen om de ontwikkeling van steden en gebieden te stimuleren. Als netwerkorganisatie houdt het Citymarketing Collectief de overheadkosten zo laag mogelijk en levert expertise op maat. 

50 jaar ervaring

De partners in het Citymarketing Collectief hebben hun jarenlange ervaring en kennis gebundeld. In de woorden van partner Michiel van der Schaaf: “samen bieden we meer dan 50 jaar ervaring in 60 steden en hebben we ook tientallen prijzen binnengehaald, waaronder de Nationale Citymarketing Trofee en de Citymarketing Innovatie Award.” Meer informatie is beschikbaar op www.citymarketingcollectief.nl.