Nieuws

Home/Nieuws/

maart 2019

juni 2018

Terugblik Summit Logistieke Hotspots

By |12 juni 2018|Categories: Nieuws|

  De derde editie van de Summit Logistieke Hotspots in logistieke hotspot in wording Almere-Lelystad is al weer twee weken geleden. Deze summit stond in het teken van onder meer thema’s als de gespannen logistieke arbeidsmarkt, duurzaam bouwen en multimodaal transport in relatie tot relatie locatiekeuzes. Logistiek maakte een aftermovie

november 2017

Nieuwe kwartiermaker Krimpenerwaard

By |7 november 2017|Categories: Nieuws|

KRIMPENERWAARD – Marco van Hoek gaat als kwartiermaker aan de slag om een nieuwe marketingorganisatie recreatie & toerisme vorm te geven in de gemeente Krimpenerwaard. Dat hebben de gemeente Krimpenerwaard, Stichting Promotie Krimpenerwaard, VlistOnderneemt en Stichting Schoonhoven Zilverstad (Zilverstad Marketing) bekend gemaakt. Deze partijen promoten gezamenlijk al de Krimpenerwaard. Van

september 2017

Oprichting Citymarketing Collectief

By |30 september 2017|Categories: Uncategorized|

Bundeling van expertise voor Citymarketing bekend gemaakt Leusden, 29 september  2017:  Richard Stomp, Michiel van der Schaaf, Marco van Hoek, Emiel Kuijpers en Roeland Tameling hebben het Citymarketing Collectief opgericht. Een samenwerkingsverband dat wel de voor-, maar niet de nadelen van een adviesbureau biedt. Netwerkorganisatie, geen adviesbureau Het Citymarketing Collectief

december 2016

augustus 2016

Terugblik ‘aan de slag met Lage Weide’ bijeenkomst

By |31 augustus 2016|Categories: Uncategorized|

Op 24 mei heeft Industrievereniging Lage Weide een netwerkbijeenkomst genaamd ‘aan de slag met Lage Weide’ georganiseerd. 60 leden en niet-leden zagen de bijeenkomst geopend worden door wethouder Jeroen Kreijkamp die kort inging op het belang van Lage Weide voor de stad en waarom de gemeente het project Impuls Lage

juni 2016

Citymarketing en bedrijventerreinen

By |2 juni 2016|Categories: Nieuws|Tags: |

Citymarketing beoogt het behouden en aantrekken van bewoners, bedrijven, instellingen en bezoekers. Citymarketing is geen doel op zich, maar een middel om maximale economische en maatschappelijke spin-off te genereren in relatie tot de strategische doelen van de stad en haar stakeholders. Vanuit de economische doelstellingen zou je dus verwachten dat